Träning

Låtsas att jag tar fram en stol, ställer mig på den och tjepar ett stort, fett och rött kryss i taket.
Jag har nämligen begett mig ut helt själv med Bonneville idag och tränat lite lydnad. Jag vet, jag vet. Ni är nog lika förvånade som jag är. När hände det senast liksom???
 
Men grejen är den att det är så jäkla tråkigt att träna ensam! Bor knäppt och känner inte många som man kan träna med. Men hur som helst. Kändes bra att komma ut med Bonneville och få "Börja om från början" lite. Senaste tävlingen var helt meningslös. Bortkastad tid och bortkastade pengar. Usch, skulle kunna spy över det hemska minnet. Men allt sker av en anledning eller?
 
Idag satte jag inga som helst krav på Bonneville. Nu har jag bestämt mig för att jag ska vara på Bonnevilles nivå. Ja, försöka så mycket som möjligt i alla fall. Jag gjorde precis allt till bara roligt. Gjorde enkla saker och krävde otroligt lite. Klickade för varje bra agerande och matade med godis, boll och ännu mera godis. 
 
Nu ska vi friska upp minnet. 
Ha bara roligt tillsammans.
Ta små steg framåt.
Kräva lite åt gången.
Vara en positiv MatandeGodisOchBollMatte.
Upprepa, upprepa och upprepa.
 
Sedan efter en tid ska vi ändra lite. Men just nu och ett tag framöver är det det här som gäller. 
 
// F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0