Fiasko

 
Tävlade med Bon idag. Som vanligt gick det åt helve. Jag vet inte längre vad JAG ska göra för att få henne mer motiverad. Speciellt på tävling då hon är i sin egen värld och hänger inte med alls och lyssnar för jävla dåligt. Vad ska jag göra för att ändra på det??
 
Det där Lp2 kan jag nog ta och ge upp nu. För som det är nu kommer vi ALDRIG i livet att lyckas få det där sista 1:a priset. Tråkigt, men ett faktum.
 
Har inte heller någon motivation till att träna. Ingen att träna med, inte nära till en klubb eller ridhus och ingen bil. Så ja, allt ser mörkt ut på den fronten.
 
Jag och Bon får väl göra det vi är bäst på. Slöa i sängen i vår ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0