Matskålen

I lördags kväll skrämde Bonneville mig något otroligt mycket! Hon brukar alltid få hämta sin matskål när hon ska få mat, morgon och kväll. Men i lördags kväll när jag skulle ta skålen från henne sitter den fast i munnen! Hon skriker i höga skyn, så grannarna måste undra vad som händer. Jag blir livrädd och vet knappt vad jag ska göra, men tillslut fick jag loss den. Senare slog det mig att jag är glad på mig själv att jag inte blir handlingsförlamad så fort det händer något. Vad som än händer tvekar jag inte att gå in och det är väl bra.

Fråga mig inte hur hon lyckades fastna. Hon fick ett pyttelitet sår på tungan...

Maten smakade i alla fall som vanligt och det var tur det.

// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0