23 maj 2013

Lycka! Såg nu att blogg.se har en egen app. Det har de inte haft förut. Så nu slipper jag starta datorn och kan enkelt skriva inlägg från mobilen.

I tisdags cyklade jag en rund med Bon på nästan 5 km. Duktiga hund. Cyklade helt i hennes takt och tog en runda där hon kunde vara lös en bra bit. Blir så mycket roligare för henne om hon kan spring lös :)

Idag var jag duktig och gick ut själv och tränade med Bonneville. Ska försöka tänka mer på hur jag lägger upp träningen. Har lite nya idéer som jag ska testa. Sen är jag lite sugen på att spåra med Bon. Men så va det det där med bil och så vidare. Och ett hinder saknar jag att ha tillgång till!

Men hur som helst. Gick ganska bra idag. Hoppas att det håller i sig så att jag kan börja banta bort belöning och så småningom börja fundera på tävling igen.



// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0