Katter är bara roliga när de springer

Kom precis att tänka på vad som hände första gången när vi gick ut idag.
Som vanligt är jag sen (men på något vänster kommer jag alltid i tid) till jobbet. Såå, jag rusar ner för trappen och ut genom porten fram till gräset med Bonneville snabbt efter. Jag lägger märke till katten lite längre bort men tänker inte mer på det. "Wiiiiie den springer, måste efter!! :D" Ser jag hur Bonneville tänker när hon rusar mot den och jag flyger efter två steg. "Men Bonneville! Vaad gör du??" ryter jag irriterat och tittar argt på 'na. "Du har ju inte jagat katt på hur länge som helst och behöver inte börja nu igen heller". 
 
Ja, jag möts ju så klart bara av den där speciella blicken och kan bara gissa vad hon tänker. "Men den sprang ju, då måste jag ju efter. Fattar du inte hur kul det är??"
 
// F 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0