Obehagligt

Är ute med hundarn en snabbis på morgonen. En av dem är dålig i magen så gick runt lite på en gräsplätt för att se om hunden behövde bajsa.. Då kommer en bil och svänger in i korsningen, stannar precis i ena hörnet och är helt säker på att vem det nu än var så stannade människan för att titta på mig. Sen kommer en bil efter honom/henne och tänkte att nu måste han/hon ju köra. Nej, han/hon kör fram några meter och visar sen tydligt att han/hon ska stå där så den andra bilen får köra om honom/henne.
Okej... Det måste va mig och hundarna han/hon tittar på.
Förstår inte han/hon att det är obehagligt för mig när det kommer en bil som stannar för att glo på mig när jag är ute med hundarna??!
Vad har jag gjort? Ingenting! Jag är bara en tråkig människa som är ute och rastar hundarna. Och ja, jag plockar upp efter dem. Tyvärr går inte det när ena hunden är lös i magen. Men alltid annars! Såå... Vad var han/hennes avsikt egentligen med att stanna så där? Knäppa människor det finns... 
 
Och en sak till. Är inte det väldigt irriterande att folk ska sitta och röka på sina balkonger?? Jag försöker ha öppet här och vädra in luft och få det lite svalare för hundarna. Jag vill väl för tusan inte ha in någon annans röklukt i MITT hem! 
 
(Sorry, för detta klagande inlägg. Nästa inlägg ska vara mer positivt)
 
// F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0