Vattenbilder

Igår (söndag) kunde jag inte låta bli att ta med kameran ut en sväng. Ville få lite kort på Bonneville i vattnet. Blev inte riktigt nöjd tyvärr då kameran inte alltid hinner med. Hum, försöker komma på vad jag ska ha för inställning. Jag testar och testar massa olika men ibland går det bara inte.
Syster var snäll och följde med som "pinnkastare" åt Bonneville.
 
// Fanny
 
 
Bonneville hoppar ut i vattnet.

 
 
 
 Plums!

 
"The flying dog" 

 
 
 
 
Början på en "ruskning".

 
 
 
  
Alla pinnar måste in till strandkanten, så det så. 

 
 
Duktiga tjejen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej, underbar hoffetjej! Haha vad jag skrattade åt den första badbilden. Min sambos kommentar när jag visade honom bilden var "Det måste vara en hoffe!".
Önskar jag hade en hund som kastade sig ut från bryggor och inte bara står och plaskar lite mesigt med vatten upp till magen. Fast ibland överraskar hon och simmar några tag. ;)
Ha det bäst!
Madeleine

Svar: Hej!Vad kul att ni tyckte om bilden :)
Bonneville ville inte heller bada i början när hon var yngre. Men det gick över och nu älskar hon det :) Kanske blir samma sak för eran hund :)
Ha det bra!
// Fanny
Om oss

2013-09-03 @ 10:55:49
URL: http://mitzithehovawart.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0